INSTRUCTIEVIDEO’S

1. Eerste gebruik van de Nescafé Gold machine

2. Een Espresso, Lungo en Americano bereiden met de Nescafé Gold machine

3. Een Cappuccino en Latte bereiden met de Nescafé Gold machine

4. Onderhoud - De Nescafé Gold machine schoonmaken


HANDLEIDING

Download hier de handleiding van de nieuwe Nescafé Gold–koffiemachine.

JOUW VRAGEN


1. WAT IS PRECIES DE NIEUWE NESCAFÉ GOLD MACHINE?

Met deze Nescafé Gold machine ontdekt u het ware potentieel van Nescafé Gold. Met deze machine zet u in een handomdraai een heerlijke cappuccino met melkschuim of een lungo met een gouden cremalaag. Met deze machine kan u 5 Nescafé Gold koffievariaties bereiden met slechts 1 druk op de knop.

2. WELKE SOORTEN KOFFIE KAN IK IN DEZE MACHINE DOEN?

De Nescafé Gold koffiemachine is speciaal ontwikkeld voor het gebruik van Nescafé Gold koffie. Wij raden u aan om altijd Nescafé Gold koffie te gebruiken, omdat deze met de Nescafé Gold koffiemachine is getest en van superieure kwaliteit is. De koffiemachine is niet geschikt voor fijne oploskoffie (zoals bijv. Nescafé Gold Espresso) noch voor korrelige oploskoffie (bijv. Nescafé Select) of gemalen koffie. Gebruik dergelijke soorten koffie niet in combinatie met deze koffiemachine, omdat deze de koffiemachine kunnen verstoppen.

3. IS DE KOFFIEMACHINE IN VERSCHILLENDE KLEUREN EN UITVOERINGEN LEVERBAAR?

De Nescafé Gold machine is verkrijgbaar in één uitvoering. De kleur heet 'piano black' en het apparaat heeft een zwart snoer.

4. WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN DE NESCAFÉ GOLD MACHINE?

De Nescafé Gold koffiemachine is speciaal ontwikkeld voor Nescafé Gold oploskoffie. Hij kan 5 heerlijke soorten koffie met en zonder melk bereiden. Andere voordelen zijn:- Eenvoudig in gebruik. Dankzij de touchscreen bereid u met 1 druk op de knop 5 heerlijke koffievariaties - Een Espresso, Lungo of Americano met een gouden cremalaag - Een Cappuccino en Latte met smeuïge melkschuimlaag, waarbij u de verse melk direct in de tas doet en deze dus niet direct in aanraking komt met de machine - Heel gemakkelijk schoon te maken en te onderhouden - Verbruikt slechts benodigde hoeveelheid water en koffie - Schakelt na vijf minuten over op energiezuinige stand - Het koffiereservoir is voldoende om tot 100 tasjes koffie te maken

5. IS ER GARANTIE OP DE NESCAFÉ GOLD MACHINE?

Op de Nescafé Gold koffiemachine is twee jaar garantie. U ontvangt een garantiedocument per mail zodra uw bestelling gevalideerd is. Bij vragen of problemen, contacteer dan onze consumentendienst op +32(0)2 529 55 25, zij helpen u graag verder. Uiteraard raden we u aan eerst de handleiding goed door te lezen om storingen en defecten te voorkomen.

6. HOE BESTEL IK EEN NESCAFÉ GOLD MACHINE?

Om de Nescafé Gold machine te kopen, gaat u naar de rubriek 'Bestellen' op deze website. Voeg vervolgens de Nescafé Gold machine bundel (bestaande uit 1 Nescafé Gold Machine + 3 bokalen Nescafé Gold 200g) toe aan uw winkelmandje en rond de bestelling af.

Opgelet het aanbod is beperkt.

7. KAN IK MEERDERE MACHINES BESTELLEN?

Er is geen limiet op het aantal bestellingen per account.

8. HOE BESTEL IK NESCAFÉ GOLD TASSEN?

Om de Nescafé Gold tassen te bestellen, gaat u naar de rubriek ‘Bestellen’ op deze website.

Opgelet deze aanbiedingen zijn beperkt.

9. KAN IK EEN FACTUUR KRIJGEN?

Ja, een factuur is beschikbaar in uw account zodra uw bestelling gevalideerd en verzonden is. Log in op uw account en download daar de factuur van uw bestelling.

10. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN NESCAFÉ GOLD MACHINE ONTVANG?

Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen geleverd.

11. MOET IK BETALEN VOOR DE LEVERING?

Nee, de levering is gratis.

12. KAN IK EEN BESTELLING LATEN LEVEREN BUITEN BELGIË?

Nee, levering is enkel mogelijk naar een geldig adres in België.

13. KAN IK MIJN BESTELLING HERROEPEN?

U heeft tot 14 dagen de tijd, gerekend vanaf ontvangst van uw pakket, om uw bestelling te herroepen. Om uw bestelling te herroepen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring via email (consum@be.nestle.com), via het contactformulier online of schriftelijk per post (Nestlé Belgilux NV tav consumentendienst, Birminghamstraat 221, 1070 Brussel) op de hoogte stellen van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen. U kan hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar bent daartoe niet verplicht. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Alle informatie inzake herroeping kan u terugvinden in de Algemene Voorwaarden.